onsdag 22 april 2009

Klassikern

Ja, det är det som är målet. Jag skrev tidigare att jag och Daniel gymmar mycket. Och målet är klassikern 2010. Och visst, det kanske man skulle klarat utan massa gymmande tänker du. Men eftersom det inte bara är att göra det som är grejen utan att göra det bra så är det rätt naturligt. 


Vi ska börja med Vasaloppet så om det är någon som har rullskidor till salu eller utlåning så hör av dig! Jag vill börja träna nu, har ju aldrig åkt skidor i mit liv då skolans pass inte räknas. Sista anmälan är sista maj så då måste jag vara beredd på träningen som ligger framför mig. Men först ska jag bli stark! 

Kanske du har sånna här till mig? Med eller utan tjej spelar ingen roll


Har hört att Mattias tog ett dopp i älven igår! Kanske får vi ett inlägg om det. Det är ju trots allt typ 5 grader ute!

/Ludvig

 

1 kommentar:

Mattias sa...

Kommer nog om ett tag. Vi får se när jag har tid över :p