fredag 23 oktober 2009

Nuclear Ninjas

Bra titel eller hur? Det var egentligen ett bandnamn men bandet var inte så sugen på det. Så jag tar det som rubrik på mitt korta "dagen innan jakt-inlägg". Ett kort inlägg jag slänger iväg innan jakten eftersom jag känner mig tvingad men inte riktigt har orken att stoppa in USB-kabeln så ni får se fina bilder från Underjordskyrkan i Kriberg osv.

******

I Kriberg var det också snö vilket var mycket trevligt. Känns som att det är dags för snön att lägga sig här också. Skoter

******

Lov nu också och småviltsjakt, skoterkikande och enhjulingsfilmande står på schemat. Har mycket rolig läsning framför er hoppas jag! Förutsagt att jag tar lite bilder som ni kan kolla på. Men nu är det sägen eftersom jag ska vara i Bjurholm klockan 07.00 imorgonbitti och skjuta älg.

Ludvig

Inga kommentarer: