onsdag 17 februari 2010

Med en starlet i handen, och hårstrån i min mun, sitter jag hos frisören Sören.

Igår hade jag Mattias och Daniel "killkväll" hemma hos mig. Vi softade maximalt och hade en liten tävling med Emelie och Matilda om vem som hade roligast, vi eller dom och deras tjejkväll. Jag tror dom vann men säg inget till dom. Vi såg iaf Boondock Saints 2 All saints day, den var riktigt bra faktiskt. Inte lika bra som ettan men helt klart godkänd. Sen så skulle vi fara ut och dricka den legendariska espresso shaken på Costas men dom hade stängt så vi köpte bara varsin typ findusmaträtt.

Det har börjat vara sjukt bra väder ofta nu. Hoppas det är det i helgen me för då blir det skoter:)
Har btw kirrat vårjacka idag av märket nudie. Tell me what you think :)





/Simon (89)

5 kommentarer:

Anonym sa...

De lyckliga kompisarna :o

Ludvig med flera sa...

Precis! ;)

Anonym sa...

SNYGG :)

Anonym sa...

SNYGG :)

Anonym sa...

SNYGG :)