torsdag 19 juni 2008

Awesomely Sms III

Ludvig Jonsson smsar:
Grattis Dagge 16 år,
det var faktiskt inte igår.
Jag inte träffat dig förns nyligt,
då du kom upp till Vännäs så kyligt.
Ofta börjar jag skriva präktigt
och alltid råkar det sluta sexigt.
Detta inte med dig få hända,
för jag är inte så pepp på snopp mot ända.
Du måste komma hit i en takt så rask
för jag vill höra bandet daggmask.
Jag har hört att du kommer upp på några vännäsdagar,
då du flickorna jagar.
Stjäl dom en och en från mig,snälla kan du inte lämna nån tjej?
Jag lyckades hålla det från att bli äckligt och se det slutade med ordet präktigt.
Grattis i efterskott /vackrasteludvig



David Samuelsson (Dagge) skriver på apberget:
Oj, du skriver bättre än Viktor Rydberg och är snyggare än Schenkenberg
När jag är med dig blir jag så liten, nästan som en dvärg
Ditt SMS går nog inte att toppa, fast jag vill ändå ge tillbaka
Hur? Jag vet inte, kanske en kyss, kanske en sockerkaka
Äsch, det gör inget för mig om det blir lite snusk
Vi kan åka i min kärleksbåt, jag ska vara din passionskusk
Titta upp mot det blåa, och mysa under skyn
Pilla på varandras skäggstubbar, vassare än havregryn
Snart ska jag komma upp, och spela med Maks och fåret
Ska rösta på vilken låt du ska spela när du fixar håret
Fast det där sista är jag inte säker på, vadå tjej?
Det är inte riktigt min grej, jag gillar ju dej!
Gillar precis allt, ditt ansikte och din kropp
Lite osäker på din kroppshydda, men det finns ett hopp
Att en dag knacka på din dörr, se sugen ut och säga hej
Spela Fia med knuff, äta middag och sedan krypa under täcket med dig

puss! :*

/Ludvig



Inga kommentarer: