torsdag 5 juni 2008

Snyggingar

Ja då var vi tillbaka, eller jag (ludvig) för det är bara jag som skriver här. men jag gör det för allas trevnad. Vi har klurat ut en ny idé för söndags-kul som kommer bräcka förra veckans. I övrigt så far Simon och Mattias till Göteborg över helgen. Detta medför att det inte kommer kunna vara med i helgen men det ska inte ställa till något. Vi tänkte att vi ska lägga ut lite snygga bilder på 3/4 av oss från konfirmationsavlsutningen 1/7 på pingstkyrkan. (fotograf: Hanna Elo) Dessutom kommer vi att lägga upp splitternya osensurerade sms på bloggen ikväll! Enjoy! PS. över 3000 läsare nu


från vänster: Ludvig, Niklas, Mattias



från vänster: Ludvig, Niklas, Mattias

/Ludvig

2 kommentarer:

giika sa...

För att visa att jag tycker att ni är bäst i världen måste jag ju skriva en kommentar ;)

Undrar bara om det är medvetet att ni har fel på höger och vänster i bildtexten... Som jag brukar säga: "Det är aldrig rätt att göra fel." Men när det är ni som gör det är det väl okej ;)

Ludvig med flera sa...

det var ju inte helt bra, vi gör om, gör bättre