söndag 5 oktober 2008

Bakläxa

Vi har nu till och med fått skäll utfrån pga. vår inaktivitet och våra korta inlägg. Det är ganska förståligt. Det är ju trots allt 2 år kvar tills det smäller, så att blogga känns inte så aktuellt alla gånger. Men man får göra sitt bästa när vi ändå startat bloggen. Dock skriver aldrig någon annan än jag och David. Och David är ju värvad. 


Men jag känner ändå pressen att skriva nu. Och jag har beslutat med min kära vän Amadeus att göra en kortfilm, den ska ut här. Det vill jag lova. Annars har vi inte så mycket att informera om. Jag och niklas är väl på gång med två andra filmer. Men pojken har opererat sig, otur. 

Jag har också fallit tillbaka i den onda cirkeln som datanörd. Och när man inte har tillgång till dator så finns ju iPhonen, det var ett bra köp. 

Davids logga verkar inte inte så poppis, det gör mig sugen på att ha kvar den.

Halvlångt inlägg av mig nu!

/ Ludvig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enda anledningen att jag klagar är att jag älskar ju när ni skriver och har så tråkigt när ni inte skriver!

Ludvig med flera sa...

vad bra :) det vore trevligt att veta vem anonym är också.