lördag 6 juni 2009

Var ska jag nu bli stark?


Ja, det är frågan. Och jag som tänkte gymma idag, faktiskt! Nu kanske ni undrar varför jag inte skulle kunna gymma idag, jo för att mitt gym har brunnit ner! Hur kul är det, måste man kolla på när musklerna förtvinar i flera veckor, eller hur lång tid det nu tar att fixa i ordning gymmet. Det var också en förskola/dagis där, lite tur att det inte var under dagtid i alla fall. Men men, funderar över mina alternativ men vet inte vad jag har för några. Men stark måste jag ju bli.


/Ludvig

10 kommentarer:

Jesper sa...

Spring, gör armhävningar, dips och situps.

Man kan alltid bli stark.

Eller så flyttar du till min läghenhet under reparationstiden och sen tränar du här med dom hårda grabbarna!

Ludvig med flera sa...

Kanske jag ska göra. Elelr flytta till ett slakteri och slå på kött som Rocky, det är coolt.

När jag kommer upp till Norsjö till Midsommar måste jag ju följa med på en gymsession med er

/Ludvig

Anonym sa...

GAH!! Jag blir tokig!! måste ju ha något ställe att gymma på! Dagiset skiter jag fullständigt i! Låt det brinna men rädda gymet!
/Danne

Anonym-J sa...

Oj, ni gillar verkligen erat gymm..
Jag håller med Jepser; spring, gör armhävningar, dips och situps!! ^^)
Slakteri..BLäh!

/Niklas sa...

Hoppas jag får igen pengarna jag har ju nyss köpt kort!

Ludvig med flera sa...

Tvekar jag på att du får, men gissar att dom förflyttar det.. Synd bara att jag tappat bort mitt kort :P

Klart man gillar sitt gym, det är ju där man blir stark

/Ludvig

Anonym sa...

Det är bara ett litet gym som brunnit, inte hela världen!

Anonym-J sa...

Jag tycker du har en poäng där!! ^^)

Anonym sa...

Vem har ett poäng?

Anonym sa...

Det verkar som om det bara är Ludvig som sköter sitt skrivande på den här bloggen.