fredag 29 maj 2009

Bafucin och Co.



Ett bra tag sen jag skrev nu. Det är svårt och få tummen ur och få saker gjorda ibland.
Jag har dåliga nyheter och sjukt bra nyheter. Jag har gått och blivit sjuk. Halsen värker som om en liten pyssling satt inne i halsen och höll stryptag om min strupe. Och hosta har jag också. Så jag är ingen happy camper precis. Och nu till dom goda nyheterna. Jag fyller år nu på söndag. Det är inte vilken födelsedag som helst heller. Det är min sweet seventeen, PARTY! Men inte än, det kommer komma info senare. Så stay tuned!

Nu måste jag sluta, vi ska fara till våran stuga över kvällen. Och vilket trevligare sätt finns det än att avsluta ett inlägg med en bild.

Ps. Här är mitt halsonts arsenal :P Ds.

/Simon

1 kommentar:

Anonym-J sa...

Säger bara två saker: Te och en halsduk!
17, ahH, grattis!
"Det var 17 år
17 år i staden där jag växte upp.."-Veronika Maggio