lördag 2 maj 2009

Inponerande

Så var denna dag till enda. Och jag kan faktiskt känna mig stolt över vad jag åstakommit. Ska dra min dag i korta drag. Det hela började med ett bad, ungefär som varje morgon. När jag gick upp ur badet förflyttade jag mig genast till garaget och hjälpte pappa meka lite. Efter några timmar var det färdig mekat och just precis tid för mig att bege mig hemmifrån. Jag hämtade upp Hanna och Mattias och for på möte/planering. Efter någon timme där for vi hem och käkade god middag med trevliga gäster. 


Efter middagen kände jag mig hurtig och fick tillslut med mig Niklas på en tur med rullskidor. Efter att vi svängt förbi på affären och köpt schyssta racingbrillor till mig så tog vi oss ut på en drygt två mil lång tur. Det kändes härligt och min satsning mot klassikern fortsätter.

Tack för mig!

Visst stavade jag fel på rubriken?

/Ludvig  

3 kommentarer:

BJ sa...

Ja, Ludvig, du stavade fel. Inte så godkänt.

Lukas sa...

Jag cyklade 11 mil igår. Kändes i baken det :)

Ludvig med flera sa...

Haha, kan tänka mig det Lukas. Jag tror jag ska dra en trip till skolan med skidorna snart faktiskt