fredag 15 maj 2009

Spännande

Efter att jag lämnat en liten cliffhanger igår så ska jag nu försöka avslöja dagens klassiker. Ni kanske fattar vad jag menar med försöka.


Dagens klassiker:

Att vända sig om som om man bara kollar sig omkring men man egentligen kollar vilka som är bakom en. Långt ord för att beskriva en klassiker men det är det värt. Jag vet inte om ni gör det men ska jag vara ärlig så gör jag det hela tiden. Man låtsas att söka någon och kollar inte direkt på dom som är bakom en utan sneglar litegrann. Precis så. 

PS. Visste ingen bild som passade så jag tog en bild på en cykelhjälm DS.

/Ludvig

2 kommentarer:

Ludvig med flera sa...

Håller med. Tex om man sitter vid ett bord och någon säger; Kolla vem som är där borta. Då kör alla den här ^^

Anonym sa...

HAHAHAHA Cykelhjälm!!!!