tisdag 26 maj 2009

Pic request

Ni vill ha bilder från lägret och det är fullt förståligt. Tråkigt nog är inte jag någon vidare fotograf, eller jag tar fantastiska bilder men glömmer ta med mig kameran. Kan dock ge er de jag har, fotografen är i detta fall Matilda Sandström så ska någon krediteras måste det vara hon. Men eftersom jag och mitt saftglas är motivet så ska vi kanske få en liten eloge. Varsågod! Och jag ska försöka fixa lite fler bilder, jag har ju trots allt ansvaret över bildspelet. Flirtgubbe (eftersom jag inte har smileys i bloggen så skriver jag istället.) 




PS. Motivet är ett svalkande saftglass och en fantastiskt man efter en svettig springtur! DS.

/Ludvig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om jag ska säga coolt eller ush;)

Ludvig med flera sa...

Du ska säga sexigt ;)