söndag 31 maj 2009

Pangkakstårta

Då var man 17 då. Känns skönt men inte så mycket nytt. Idag har jag fått väldans många grattis och en sång. Av min familj fick jag tre tjock tröjor och 20l bensin. Varav en av tröjorna var galet snygg. Dom andra var bara sådär lagomt snygg, lite diskretare om man säger så..

Jag tycker det är lite tråkigt att konfirmationen snor uppmärksamhet från mig varje år. Jag kan tex aldrig ha kalas på lördagen för då är det festkväll. Aja, får väl leva med det..

Idag var det sjukt varmt. Så vi drog ihop ett gäng för att steka på Piff & Puffs brygga. Chilligt
värre.

Ps. Min superfina pannkakstårta! Nostalgi på höög nivå Ds.

/Simon

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis en sista gång :)
/ hanna

Ludvig med flera sa...

Och najs med pannkakstårta, har aldrig ätit det typ..

Det bästa av allt var stavningen, PANGkakastårta! Guld, grattigen sippie!

/Ludvig