tisdag 19 maj 2009

Ingen klassiker

Just precis, det blir ingen klassiker idag, men jag skriver ändå. Jag har några klassiska grejer kvar men jag vet inte om jag ska ta dom. Jag tycker det blir lite uttjatat, och jag ska ju fara bort till Hemavan i morgon så jag vet inte om jag kommer blogga så mycket därifrån. Men får man tag på nån dator kanske det blir lite uppdateringar från fjällen då och då.


Men vad ska jag skriva idag då? Vet inte, kanske berätta om min konstiga busschafför som vägrade släppa av mig? Fast det var ungefär allt. Jag skulle hoppa av bussen och åka med Danne, men bussen vägrade stanna. Inte bara vid den första hållplatsen utan den brände förbi hela tre stycken hållplatser. Framme i Brännland frågade jag snällt om det var tillåtet att gå av bussen. Han svarade inte men stannade ändå.

Så här i efterhand så tyckte jag att inlägget behövde en bild, så jag la till det. Och jag har tagit den själv.

/Ludvig 

2 kommentarer:

Jullebulle sa...

Vilken fin och talande bild, min vän!

Ludvig med flera sa...

Ja, den är jag stolt över, tog den med datorn i knäet