söndag 14 september 2008

Gröna Lund och iPods

Tecken på liv har lyst med sin frånvaro. Men jag kan glädja er med att jag igår hittade Marabou Daim på rulle, som jag inte hade en aning om existerade tills jag hittade bildbevis i yulias fotoalbum. Och nu har jag bevittnat det själv med egna ögon. Igår var jag på Gröna Lund. Jag såg en osminkad Gry Forsell med ett barn på axeln. Jag såg Thomas Di Leva!!!

Sedan har jag upptäckt ett väldigt intressant fenomen. Om jag smeker den där musplattan med mina fingrar på högerhanden går det utmärkt. Gör jag det med vänster händer däremot inte ett skit, då mina fingertoppar har fått s.k. förhårdningar efter allt musicerande med stränginstrument. Coolt!

Dagens vill ha: nya iPod Nano. Varför? För att den är sjukt läcker. Egentligen vill jag ha en iPod Video 80GB, då jag tycker de nyare med aluminiumhölje är extremt fula. Men de nya Nano-modellerna är riktigt flådiga. Se bara själva. Jag vill ha varenda en.



Julia, ångrar du ditt tidigare köp lite nu?

/ David

1 kommentar:

Anonym sa...

För det första: Fint att du hittade Marabou Daim på rulle, David!
För det andra: Njae, det kan jag inte påstå. Jag är god vän med min ipod och skulle inte byta ut den även om jag FICK den nya.
Okej, det allra sista var ljug men min är helt okej