fredag 19 september 2008

Ludvig är upptagen hela helgen

Ludvig är utan dator och kan inte blogga under helgen ska jag hälsa. Det är synd.

Då kan jag fortsätta. Men inte med dagens dag. Dagens nära-klipp-upplevelse.

Idag var jag mycket nära på att göra ett väldigt bra köp. Jag ångrar att jag inte gjorde det, så jag är sugen på att göra det imorgon.
Media Markt har ett extremt bra sortiment på skivor, och dessutom är det grymt billigt. Så jag var väldigt nära på att köpa Evil Empire och Rage Against The Machine med just RATM för 140 spänn totalt (60 och 80 kr). 14o spänn för två sjukt bra skivor. Det är helt okej, som jag kanske skulle ha sagt om jag satt i en lägenhet på Kungsgatan 25A i Vänkan och käkade hallonkräm.



Men jag har tröstat mig med att ladda ner Becks senaste och även Lykke Li. Det duger.

/ David

Inga kommentarer: