söndag 28 september 2008

På gång? Snarare ett dödsryck

Nu känns det som att vi är på gång igen. Simon har skrivit ett kort inlägg. David har flaxat till lite och pressat iväg två inlägg och en logga. Även jag jag producerat, det är såhär en blogg ska drivas. Folk måste skriva, uppdatera och pressa ut massa skit fast man inte har något att säga. Det är det jag gör nu. Jag har absolut inget att säga men jag skriver ändå ett inlägg, det är det bloggare gör. 


Något kul finns det väl att berätta? Ja, kanske. Igår anordnades en liten killkväll hos mig. Den bestod av en bilfilm och billigt godis i ett högst stökigt rum. När sedan filmen var slut så blev killarnas ögonlock tunga och de bestämmde sig att det var dags att sova. Då for alla hem till sitt och kvällen var slut.

/ Ludvig

Inga kommentarer: