torsdag 18 september 2008

Jag skäms

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Jag är en dålig bloggare.

Ludvig berättar om sina dagar, så jag tänkte berätta om min dag.
Buss till skolan. Först ensemble, det gick ganska bra. Hade glömt öronproppar men det funkade utmärkt trots det.
Sedan NaA. Skulle sluta 10.40 men vi fick frågor så jag var färdig 10.10. Mitt gigantiska hål blev mer gigantisk - rast till 13.20, vilket innebar tvärbana till Globen centrum. Tält och köande till kvällens Coldplay-konsert såg jag. Gick in på Carlings det första jag gjorde, och klippte till mig en jacka för några lappar. Köpte amerikansk läsk på ICA och myste i värmen.

Väl i skolan igen hade jag privatlektion. Helt okej. Därefter ShA, lika slappt som NaA, och sedan slutning.

Nu sitter jag här. Snart ska jag kratta upp löv och äpplen, sedan ska jag promenera och sedan träna.
Adjö.

/ David

Inga kommentarer: