torsdag 12 februari 2009

Frånvaro

Efter en ruggigt lång frånvaro är jag tillbaka. Jag kan itne skylla på annat är att jag inte haft tillgång till internet. Och i och för sig så har jag kanske inte det nu heller, inte utan risk för virus i alla fall. Men jag gör mitt bästa och försöker skriva lite nu ändå. 


******

Och fårgan är ju då, vad har hänt? Jo, det ska jag tala om. Dock minns jag inte så bra men jag försöker skriva lite från de närmaste dagarna. Jag har skaffat Spotify, det är verkligen så bra som jag hoppades. Tyvärr har man inte tillgång till typ RHCPs alla låter pga. dumma skivbolag. Men det finns vansinningt mycket musik måste jag säga. Har dock hört att det ska lägga ner, vet inte hur pass sant det är men jag hoppas inte det. Jag tror säkert det är skitcoolt att lägga ut sin playlist så andra kan ta den. Min är dock kort men inte sämre för det. Hoppas det funkar att ta den härifrån bara.

******

Annars då? Jo, jag har ju åter tagit mitt "veckliga" besök på Max, nu köpte jag en mycket godare burgare nämligen Orginalburgaren, dagens. Det köpet fick en liten signal att gå igång för mig. Köper man en dagens på Max med smältost blir det 61kr. Och då får man tillbaka 39kr om man handlar med en hunka. Och ni vet ju vad det betyder. En mellan-milkshake och två cheeseburgare på Donken. Alltså precis det jag köper när jag strosar på stan på onsdagskvällarna. För att citera Jesper S: Max bra!

******

Men allt kan väl inte vara bra? Nej, självklart inte. Var vore livet om man inte blev less på saker hela tiden? Man måste ju alltid reta sig på något för att livet ska kännas bra. Eller hur!? Det betyder att jag gör en fjortisblogglista nu! På dåliga och kanske nån bra sak.


- Äldre män som sitter bredvid mig på bussen och suckar och skrattar och tror de är ungdomliga när de läser metro alldeles själv. Ja du vet vem du är!

-Fjotistjejer som pratar non-stop i telefonen på bussen hem och när man ska tjuvlyssna så säger hon "Det vill jag inte säga högt" så fort det börjar bli smaskigt!

+ Spotify såklart!

Mycket bussgrejer på min lista. Men det är okej! Ett väl genomfört inlägg av mig. Bra Ludvig!

PS. Ja Niklas Hot Chipotle äger fet röv, men inte mycket annat DS.

Ludvig  

Inga kommentarer: