lördag 21 februari 2009

Vad är Arosfortet?

Ja, det kan man fundera över. Själv vet jag inte riktigt, men vad jag har hört så ska det vara som typ boda borg eller fångarna på fortet. Jag ska dit ikväll i alla fall. Det är det enda som är säkert. Priser var dock inte så tilltalande. 200 spänn, känns ganska ovärt men jag tror det blir kul.


******

Ja, vad gör man en sån här dag? Typ skuttar omkring och äter jordnötter och väntar på Daniel, ganska rolig sysselsättning om du frågar mig. Jag fick också en lappis-flashback eller vad det heter. Jag längtar i alla fall väldigt mycket dit. Är bara några månader bort ju.

******

Det här inlägget kändes inte så kul. Jag försökte skriva lite vacker konst men det blev kort och innehållsfattigt. Kan avsluta det med att säga att det idag är bara en månad kvar tills jag fyller 18. Waaiaiawia, det var ett häftigt skrik som inte gör sig i text.

Ludvig

Inga kommentarer: