torsdag 12 februari 2009

Närvaro

Motsatsen till frånvaro är ju närvaro. Alltså borde två snabba inlägg vara just det. Närvaro. Men jag glömde att sriva lite saker. Jag ska nu förlänga min fjortisbloggslista. Nu!


+ Buttonhunt 2, skitkul spel. En kille i klassen lirar det, han är 18e of all times (1a denna vecka), jag är typ 200e men 8e denna vecka. Värt att testa! (kräver Facebook)

+ Födelsedagar, eller rättare sagt fikat vid födelsedagar. Hehe, grattis syster, igår.

+ Football Manager, då var man igång igen, FM-beroende 4 life!

- Halsont, men inget som inte går att fixa med halstabletter. Man ju vara frisk till helgen.

- Filmskitet, måste jag ta tag i!

- Simons bloggande, "Jag skrev ju för tre inlägg sen!" = en vecka sen

? Vad har hänt med David, har varken sett eller hört från honom på länge

Ludvig "Listarnanan"

1 kommentar:

Anonym sa...

"Så jag rycker mig i kragen och siktar mot mer regelbundna, roliga inlägg."
David, 16 år, 090131

Dom har konstig tidsräkning i Storstaden tror jag...

Annars är listor bra!
Lätta att läsa - lätta att skriva = jämlikt bloggande.