måndag 15 december 2008

En glad bloggare bloggar oftre

Jag har från mitt förra inlägg fått två anonyma kommentarer. Först fick jag ett föga förvånande inlägg som löd: Du är snygg. Det händer lite nu och då och nej, det var inte så att jag blev överraskad eller nåt. Jag funderade dock lite på vet det kunde vara. Kanske "anonym" som skriver hela tiden och klagar. Kanske ville anonym "make up" för allt elakt han/hon sagt. Men det andra inlägget var från denne anonym så det var inte därifrån det kom. Jag funderade vidare, kan det vara Hannas kompis som tycker att jag är snygg? Eller kanske tjejen i Ninas klass som tyvärr hade lite för mycket foundation? Eller någon avmina kära vänner, David kanske? Mina funderingar fortsätter...


******

Om jag inte sagt det så har jag nu fått min X1:a, skönt! Den är faktiskt bra, mycket bra. Inte det minsta seg, bra gränssnitt (stavning?), allt går att fixa till den. Ska i morgon fixa garmin navigator och GPS:a lite i Vännkan. 

******

Imorgon ska jag dessutom gå upp innan solen går upp, dels för att jag ska ta kort på soluppgången med min mobilkamera, och dels för att jag ska på ett möte 10.00 och solen går upp 9.30 nu för tiden. Det gör att jag måste upp innan solen går upp trots min ledighet. 

******

Nu ska jag i alla fall krypa till kojs, tack för de trevliga kommentarerna i senaste inlägget puss på alla anonyma!

/Ludvig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ändrat åsikt om anonyma kommentarer för att en sådan sa att du var snygg?

Anonym sa...

:]

/Anonym