tisdag 30 december 2008

Förlåt

Jag har varit i Uppsala på Sveriges största innebandycup där vi kom trea. Jag är ledsen men det är lugnt. Jag har ju inte spelat p.g.a. mitt knä, och med tanke på den turbulens vi har haft i laget under hela säsongen så var det jättebra. Uppsala är Sveriges mysigaste stad efter Stockholm! Har ni tur kanske det kommer lite bilder.

Så nu har jag shoppat idag, och det gjorde jag också innan Uppsala. Det är nice. Det har vart typ 5-7 minusgrader, gud vad trevligt! Jag älskar kyla. Det har till och med legat frost/snö överallt i Uppsala och till och med i Stockholm. Det ni, norrlänningar!

Jag tänkte blogga för att jag skulle säga något viktigt, men nu har jag glömt. Har ni tur så kommer det ett till inom kort framtid.

Och ja! Såg ni mig på körslaget i blå tröja? Det var jag!!! Woohooo! Rösta på Hägersten nästa gång!!

/ David

Inga kommentarer: