onsdag 3 december 2008

Living a lie

Tjenare alla läsare av denna underbara blogg.
Idag har jag förstått vad Jesper menar med att känna sig som en delfin i vatten. Jag har nämligen simmat på idrotten. För övrigt så var det sjukt jobbigt. At first...
Sen samlade lärarn ihop oss och sa att väldigt många simmade på ett felaktigt sätt. Man ska sparka innan man tar armtag. Det blev faktiskt lättare då, eller man kom iaf längre på varje simtag. Det blev en så kallad "Aha-upplevelse" för mig. Det känns lite jobbigt att man måste lära om sig, men jag tar det som en utmaning. Jag är nog ingen delfin, än iaf.

Peppar Hemavan som bara den. Det är typ bara 20 dagar kvar till julafton och 23 tills det bär av till Hemavan. Har en massa saker som måste fixas innan dess. Jag måste köpa julklappar till jul, och fixa brädan till hemmis.

"Klart o betart".

/Simon

1 kommentar:

Anonym sa...

Ludvig, du förlorade kampen om skrovet. Bara så du vet.

/Anonym