lördag 23 augusti 2008

Blocketannons


Jag har kommit över ett par DVD-R skivor som jag tänkte sälja. Skovorna är sparsamt använda (oanvända) och dessutom tomma. Det betyder att du kan fylla dom med hur mycket porr, piratkopior av filmer och stulna dataspel du vill. Din händer är fria. Skivorna har ett värde på cirkus 10 kronor styck och det är 25 skivor.

Anledningen till att jag säljer dom är att min brännare fått för sig att bara bränna DVD+R skivor. Dåligt påfund av datorn.

Pris: 100 kr eller byte mot något spännade.

email: the_list@live.se
men helst så kan du lämna en kommentar om du är intresserad

Tidernas vackraste blocketannons, och den är seriös.

/ Ludvig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle kunna vara intresserad av skivorna :) Sen så vill jag bara påpeka att jag fortfarande väntar på mitt skrov

Ludvig med flera sa...

Skrov och skrov, det är en hamburgare på donken. Men den kommer, nästa gång vi möts.