torsdag 7 augusti 2008

OS-satsningen schema 11e augusti

02.55 Börjar sändningarna från SVT som kommer innehålla basket, handboll och beachvolleyboll.
06.00 Slutar dessa sändningar och jag går och lägger mig. Under tiden jag sover kommer teven visa dambasket, segling, tyngdlyftning mm.
12.00 Börjar mina sändningar igen med Simning, boxning, basket och tyngdlyftning.
18.00 avslutas dessa sändningar och jag äter middag
20.00 Olssons Studio, Rickard Olsson, närmast från Bingolotto håller i en talkshow från OS som jag kommer att titta på.
23.00 ska jag försöka ta mig i säng och sova innan nästa dags sändningar börjar igen 02.55

Jag hoppas att jag kan hålla det här schemat och att jag inte frestas att göra saker med mina kompisar istället för att se på OS. Detta kommer bli min svaga punkt. Jag ska också gå i skola från och med den 20e augusti, detta kommer göra att mitt OS-övervakande kommer komma av sig lite under den sista perioden.

Jag kommer också att försöka publicera så mycket nyheter och saker som är värda att se på bloggen under tiden OS går. Jag kommer också att visa bilder från mitt TV-tittande. Så det är bara att kolla på den här hemsidan för att få den bästa OS-TV-upplevelsen någonsin. Enjoy!

Inga kommentarer: