tisdag 26 augusti 2008

Ineffektiviteten lyser igenom

Det känns tråkigt att behöva skriva ett sånt här inlägg. Och anledningen förstår säkert återkommande läsare: inget inlägg igår, inte ens av mig. Jag kan ärligt säga att det var ett misstag från min sida men jag vet inte hur det är med David. Han brukar vara dålig att hålla sig peppad på bloggeri. Det lixom startar men något gör att han lägger av. Om det är lathet eller brist på saker att skriva om vet jag inte. Han kanske har tråkigt liv? Fast han bor ju i en av de mest invandrartätaste ställena i stora Stockholm så något roligt måste det väl ha hänt för honom. Men han har också för vana att starta nya bloggar. Men varför starta nytt när man får ha Ludvig i bloggrubriken? Men jag ser det hela charmigt och jag slår vad om att han redan nu sitter och pillar på tangentbordet.

Det här var inte tänkt som ett hacka på David inlägg och det blev det inte heller.

Nu kommer vi även starta igång lite smått med de roliga smågrejerna vi höll på med förut. Alla minns väl 100 hamburgare?

/ Ludvig

Inga kommentarer: