måndag 18 augusti 2008

David är en lögnare men det är okej, han är ny.

Jag vill börja mitt inlägg på den nya förbättrade fantastiska bloggen med ett citat från min kära vän Davids första inlägg på bloggen. Det var inte ett okej citat och jag tror och hoppas att han ska bättre sig till nästa inlägg.

" Vi är ganska lika, vi båda ogillar palt och är 16 år så därför bloggar vi tillsammans."

Detta är ett uttalande som inte stämmer och brister på flera punkter. David påstår att jag inte gillar palt. Tyvärr måste jag säga att detta inte stämmer då jag verkligen gillar palt. Den andra och sista punkten över misstag i Davids inlägg är när han skriver att vi båda är 16 år gamla. Detta är inkorrekt då jag varit 17 år i mer än 4 månader.

Uttalandet kan ha varit ironi också men jag såg inte det roligt i det han sa och tänkte därför rycka in innan situationen blivit jobbig.

Men allt detta är ganska oviktigt eftersom det är en ny era på gång på denna blogg. Och den är snygg också.

/ Ludvig

Inga kommentarer: