torsdag 7 augusti 2008

Falun here I come, med bil, buss och tåg

I morgon blir det en dryg resa till Falun för Ludvig. Den kommer att inledas med bil från Vännäs till Umeå. Väl i Umeå väntar buss, bussen tar mig till Sundsvall, väl i Sundsvall hoppar jag på ett tåg mot Falun med byte i Gävle. Resan kommer ta cirkus 8 timmar och väl framme ska jag spendera bara cirka två dygn innan en likadan hemresa väntar. Det hade känts väldigt ovärt om man inte visste vad det var som väntade på en där nere.

Den här resan kommer även rubba min enorma OS-satsning då jag hade planerat att kolla på alla SVTs sändningar från OS. Men detta kommer nu inte vara möjligt och jag vet inte om det hela kommer att genomföras. Men jag ger inte upp hoppet och ska (om jag orkar) se alla SVTs OS-sändningar från och med måndag. Alla mina vänner får gärna komma och hälsa på mig under de roliga och de tråkiga olympiska sporterna då jag behöver support för att klara 14 dagars TV-tittande.

Inga kommentarer: