lördag 23 augusti 2008

Instruktioner för ett bättre liv

Jag har märkt att ungdommen idag är på väg utför. Och det är mycket fylla, knark och samlag med samma kön som händer bakom våra föräldrars ryggar. Det är inte okej, och det vill jag förmedla till alla. Och jag vet att detta inte är lätt att bli av med men jag har några lätta sätt som kommer förändra världen och göra ditt liv aningen bättre och roligare. Allt genom några små klick på internet. Här är den, min tvåstegsmetod:

Det hela börjar enkelt med att du går in på internet och kollar längst upp till höger på skärmen. Du följer den ljusbruna, nästan khakifärgade linjen med ord på. Du kollar näst längst ut och ser ordet Verktyg. Tryck på Verktyg. Efter det så drar du muspekaren nedåt i den vita rutan som kommer upp, du drar den längst ner till ordet Inställningar... Tryck på Inställningar...


Nu kommer det upp en liten ruta med många knappar, du ska trycka på knappen som lyder: Välj aktuell sida. Tryck nu på knappen.

Om du följer dessa steg kommer du att känna dig som en ny människa. Enkelt, jag vet. Och totalt värt det.

/ Ludvig

PS. Om du har Internet Explorer är du ett hopplöst fall DS.

Inga kommentarer: