torsdag 21 augusti 2008

Inte en modeblogg

Jag har hört det rycktas att bloggar om mode "säljer" väldigt bra. Och även bloggar av blonda snygga tjejer. Jag är varken inte en modemedveten blond tjej. Jag skulle kunna göra en lång lista på alla mina inköp från dagen. (Som i övrigt var tre fina tröjor i olika färger och former.) Istället väljer jag att göra en kort kvalitetsfylld lista på vad som skiljer min och Davids blogg från vanliga kända bloggar.

Som tidigare sagt är jag inte en snygg tjej.
Jag är en ful kille.

Jag är inte du i huvudet och folk läser min blogg och skrattar.
Jag är dum i huvudet och folk läser min blogg och gråter över hur synd det är om mig.

Jag har inte rika föräldrar som öser pengar över mig som jag kan köpa fina kläder för.
Jag köper mina kläder själv på reabordet på Jack and Jones.

Jag hoppas ni märker ironin i mitt inlägg som jag inte skriver för att jag är avundsjuk på blonda tjejer som tjänar pengar på sina bloggar.

Bara lite.

Men inte.

/ Ludvig

Inga kommentarer: