fredag 22 augusti 2008

David draws the first comment

Bra jobbat David! Första kommentaren på bloggen på år och dar. Det kan vara ett genombrott i våran bloggkarriär. Därför vill jag också tacka anonym, jag vet inte vem du är utan bara att ditt namn är anonym. Jag hoppas att den här anonym kommer fram och visar vem den är så jag personligen kan tacka dig. Eller om du väntar 2 år så har jag några miljoner att tacka dig med. För jag måste ju medge att vi satsar ju på att vara mångmiljonärer innan vi fyllt 20. Men det tror jag alla förstod att vi skulle vara vid det här laget.

I övrigt så är David fortfarande sur på mig och Max för att vi kallade honom modehandikappad. Fast det gjorde vi inte, men det är så han ser det. Jag hittade också en snygg väska på golvet vid mitt ben som jag förmodar är min brors, hoppas han glömmer bort den så kan jag låna den.

Första kommentaren på länge löd för i övrigt så här:

Anonym Anonym sa...

Tack! :O

den 22 augusti 2008 07:43

Bra gjort att gå upp 07:43 för att kommentera bloggen. Bra gjort


Det var allt för mig, hej!

/ Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket