onsdag 21 januari 2009

123 ost

Jag insåg att jag blev sugen på att leka 123 ost. Det var riktigt länge sen. Måste fixa det nån gång. Något som håller på fixas är körkortet, det gjorde att jag inte kom hem förns 19.30 ikväll. Men det är helt okej, det är ju kul. Och körkort ska man ha, i alla fall om man bor i Vännäs och alla bor 5 kilometer bort typ. Men det är ändå 7-8 veckor kvar. Snart är jag vuxen.. eller myndig.


******

Filmen väntar jag fortfarande på. Ska se om jag träffar pojkarna-spliff på fredag kanske. Hemsidan är också skit. Det ska på något sätt lösas. Troligtvis med en länk till denna sida, lite enklare, lite mindre häftigt men lättare adress till denna sida. Fler grejer ska också göras, våra (o)flitiga listarbetare ska jag fixa en blogg åt också. Gänget är inte fullt så är något sugen på att vara med så hör av er. Annars kan ni ju komma med mer förslag på vad vi ska göra. Länge sen nu.

******

Nu är jag less, finns inte mycket att skriva om. Allt i min hjärna består av trafikskolashit, kanske inte så svårt men mycket att hålla reda på. Ett textfyllt inlägg ska avslutas med en bild på Simon!

/Ludvig


Inga kommentarer: