fredag 23 januari 2009

Bråk, konsert, pussar och träning

I onsdags var det konsert på Nybrokajen MITT i stan! Jag var den ENDA gitarristen i hela ettan som fick vara med på de två årliga föreställningarna skolan har, som totalt drog dit över 1100 personer. Ascoolt!
Det gick bra, jag spelade en stämma på låten "Headlock" med Imogen Heap. Min gitarr var modulerad med en EHX POG (för er icke nördar: Electro Harmonix Polyphonic Octave Generator, en oktav-effektpedal som förvränger ljudet på gitarren så min gitarr lät kortfattat som allt annat än just en gitarr). Det var en mycket trevlig dag, även fast den var lång med många intensiva händelser. Det slutade väldigt bra dock, med en rolig kl. 19-föreställning och ett trevligt telefonsamtal.

Idag (läs: nu) ska jag ner till gymmet. Sedan skall jag vara hemma. I helgen vill jag verkligen hitta på nåt. Måste ringa någon.

Så denna vecka har vart kanon, i alla fall nu de två sista dagarna, verkligen jättebra.

Så jag är väldigt glad!

/ D-Dog

Inga kommentarer: