tisdag 27 januari 2009

Inget

Den här rubriken återspeglar verkligheten. Just nu gör jag inget. Vilket är dåligt eftersom jag har både trafikskola och historia att plugga. Men vem vill läsa en blogg om skolarbete? Men det finns säkert mer att klaga på. Till exempel det faktum att inte nyaste how i met your mother avsnittet kommit ut. Eller OTH. Eller Scrubs. Men det gör itne så mycket. Jag klarar mig nog ändå. Förhoppningsvis kanske det finns nån annan bra serie jag kan se, på bussen hem. Typ Simpsons, det var år och dar sen jag såg det sist.


******

Nu är det dags att lämna skitsnacket och försöka komma in på något seriöst. Eftersom jag saknar seriösa ämnen så fungerar det sådär. Jag kan i alla fall börja med att fråga om någon vet något bra spel till en Wondows Mobile 6.1? Jag börjar bli less på BubbleBreaker och Uno nu. Eller Uno blir man inte så less på men det är för lätt. Nytt spel tack!

******

Jag tror jag ska ta kontakt med vakna med the voice också. Dom vill säkert ha med oss i programmet. Vi kommer dit, niklas cyklar lite enhjuling och vi presenterar listan. Får 2000 besökare/dag och livet leker. Jag tror på den här idéen.  Ska slänga iväg ett mail idag tror jag.


Sist och minst så kommer en bild från Hemavan, denna stulen från Matilda och föreställer Niklas aka Antonio som pressar lite juice. Gott!


/Ludvig 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaffa serien True Blood och se den. Sjukt bra! Sen varför nöja sig med 2000/dag kör miljonen på veckan som blondinbella har som mål