lördag 24 januari 2009

Ingen film!

Nu får jag skämmas, för det blir ingen film än. Jag träffade varken Max eller Filip och verkligen ingen kamera. Det är därför inte mitt fel att det inte blev någon film. Men det är jag som får skämmas, aldrig bra att säga saker och måsta ta tillbaka dom. Förlåt mig, jag ska bättra på mig!


******

Med detta i åtanke ska jag sätta mig moloken ner framför teven och Scrubs, fyra avsnitt på raken. Men först ska jag gottgöra mig lite. Eftersom det inte blev någon film ikväll så tänkte jag avslöja lite saker om nästa film. Det kommer då bli en kortfilm, eller rättare sagt en reklamfilm. Om vad kan jag inte säga. Men den som är listig kan säkert förstå vad det handlar om. Det gäller att använda hjärnan. Jag kan avslöja att den kommer vara lite sorglig. Men sen blir det lyckligt. Synd bara att jag itne har en bättre kamera. Men kameror är dyra.

******

Blondinbella har åkt ut från let´s dance hörde jag. Jag tänkte att hon kunde ju vinna iår så kanske dom tar in en ny stjärnbloggare, jag var liksom sugen på shakea i rutan. Men icket, inte lika troligt att tv4 hör av sig nu längre. Men man vet aldrig, plötsligt ringer Pelle Porseryd och vill ha med mig. Då ska jag svara: "Bara om Niklas också får vara med", då kommer han troligtvis bli glad och fråga mig om jag kan fråga Nikals så slipper han ringa ett till samtal. Det kallas att tänka realistiskt.

******

Nu blev jag lite upptagen med att kolla på filmer som visar likheten mellan Osama och Obama, förutom namnet dvs. Ganska coolt ändå. Kanske något att kolla in?

******

Avslutar gör jag med ännu en stulen bild. Jag är bra på tatta bilden från apberget och facebook. Det är min grej. En ganska dålig grej, men det gör det inte mindre till just en grej. I vilket fall, en bild på Mattias som steker (med stek menar jag kläderna, inte att han steker någon).

Foto: okänt, men från Niklas album på apberget

/L-Cat 

1 kommentar:

Anonym sa...

Matte steker med Maximilians lillasyster?

Mattias, ser du detta: du ska ha cred för en extremt snygg skjorta, härlig stil, bra val av slips och en riktigt bra slipsknut, av den lilla bilden att döma. Keep up the good work!

/ D-dog (L-cat hihi)