söndag 2 november 2008

10. Jag skriver vackert men sällan

Jag skriver inte ofta men vackert - ett par mycket värmande ord från min norrländska vän som är barn till ett par syskon. Tack.

Idag vart hos min kusin. Vi såg en mycket rolig film vill jag lova (Ludvig-uttryck). Morgan Pålsson - Världsreporter. Galet rolig. Oj vad jag skrattade.

Idag blir det inget vackert utan snarare tråkigt. Jag gissar att den enda som läser detta är Julia. Tack för ditt återkommande stöd.

Nu ska jag hela veckan knåpa på något riktigt vackert varenda Vännäsbo kommer få ett par blanka ögon av bara att läsa det. I helgen kommer det.

/ Dagge

2 kommentarer:

Anonym sa...

När jag först läste detta tänkte jag vara rolig och inte kommentera. Sedan slog det mej att det inte är så grövelens roligt utan snarare oförskämt, snudd på ohövligt, när man nu till och med får en hälsning i inlägget. Såå, varsågod för det återkommande stödet.

Anonym sa...

den filmen såg jag på bussen hem från sthlm, den roade mig ;)