söndag 23 november 2008

Åter söndag

Idag kommer dagen bli ganska hektisk. Jag ska först vara mötesledare, sen ska jag iväg och lira mot GUIF och sist står länslagsuttagning på schemat. Hur allt kommer gå vet jag inte men jag känner mig säkrast på matchen, det andra kan gå hur som helst.


Jag tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen också. Jag spelade som bekant match igår och Pires har visat hu det gick. Men efter det så planerade jag lite inför i morgon med några töser och det tog längre än vad det behövde. Efter det satt jag mig och spelade mitt gamla FM08 eftersom jag inte fått igång det nya. Kändes så där men 08 är ganska kul fortfarande men nu behöver vi en ny dator.

Nu kanske ni undrar varför jag skrev det, jo det är så att jag inte har så mycket att skriva om så här på morgonkvisten så jag tänkte att jag ordbajsar lite om det som hänt. Och det gick väl ganska bra inte sant?

/Ludvig 

Inga kommentarer: