söndag 23 november 2008

Jag har inte glömt henke,

bara varit lite upptagen. Med att prata inför folk, äta socker/juice/mjölk, spela innebandy, äta bananer, vänta på pappa, äta bullens pilsnerkorv, spela data spel och äta köttbullar. 


Nu vet ni varför jag itne skrivit om gamle Henke, tidsbrist heter det. Men jag vet att han spelar nu och jag kollar faktiskt på matchen. Har också fått höra det klockrena citatet "Han spelar HELT OKEJ" . Jag håller med, han spelar itne mycket men har gjort några byten. Inga misstag. 

Inte konstigt, han har faktiskt varit med i toppen innan han flyttade till Holland för att lira med Feyenoord. Bra Henke, vore kul om han lägger av med fotbollen och satsar på detta! Känns tyvärr bara som en jippogrej. Menmen, inte klaga.

Sist av allt så medelar jag att vi vann mot GUIF (Böle),  sköööönt!!

/Ludvig

Inga kommentarer: