måndag 17 november 2008

Dag två i tävlingen om skrovet...

...och vi går i en jämn takt.

Trots att Simons inlägg var kort så var det ju ett inlägg. Så jag kan inte klaga på honom, vi har ju inte sagt något om att det ska vara långa inlägg. Så än så läge är båda i tävlingen.

In other news så ska jag sälja min kära iphone snart, det kommer att svida men eftersom ajg inte kan med den så känns det lägligt. Mitt nya vrålåk blir en Xperia X1. Det är ju inte fy skam det heller. 


Jag har också fått ett "smickrande" gästboksinlägg på apberget idag. (Roligt att jag måste blogga om det för att få något skrivet.) Anledningen var att det var en 95a som skrev det. Uäää, det är litet! Och ja, varsågod och reta mig. Inlägget i alla fall så här löd såhär:

du är snygg vetu det? :)  

Efter en stunds betänketid så svarade jag med ett lite halvkaxigt inlägg på det här sättet: 

Ja, jag hade det på känn :P

Hade kanske kunnat skriva något roligare men jag lyckades inte komma på något. Det här med att komma på najsiga kommentarer som ser coolt ut med text är ganska svårt. I vilket fall så var det här mitt inlägg.

/Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

95:a! Det är ju rentutav läskigt!