onsdag 26 november 2008

Jag orkar inte komma på fyndiga namn..

Jag har haft en ganska slapp dag. Bra lektioner men började tidigt och slutade sent.
Jag är också ledig imorn, det blir nice med sovmorgon.

Det är helt sjukt att det snart är december. Det känns typ som att det är oktober. Fast all snö motbevisar det. Undrar om det är skylt söndag nu på söndag eller nästa? Aja, vi ser väl.
Jag har inte tänkt förlora den här tävlingen mellan mig och Ludvig. Så ibland kan det se ut som att jag tomskriver. Men varje inlägg är av största vikt och helt meningsfulla...Nästan.

"Jag vet inte vad jag ska göra med mina armar. De får mig att känna mig konstig och det känns som om folk tittar på mig, och det får mig att bli nervös."
Tyra Banks

/Simon

1 kommentar:

Anonym sa...

Skyltsöndag är nu på söndag, alltså om fyra dagar.