lördag 22 november 2008

Det är lördag..

...och jag är less.


Inte på att blogga, men på att komma på fiffiga rubriker, det hade varit enkelt om jag varit lika smart som Simon och haft ett tema. Men jag får nöja mig med det lilla tråkiga jag kommit på.

Dagens stora nyhet är att jag har fått ett nytt pipljud när jag får gästboksinlägg på apberget. Är det ingen annan som har det? Det låter mindre som ett pip och mer som typ en gräshoppa. Är det bara jag så är det ju skitcoolt, annars gillar jag det inte.

Jag har också match idag. Ännu en gång mot Thoren, nu ska vi spela i världens minsta och äckligaste hall, Ålidhemshallen. Förut var problemet att någon gick in och snattade ens saker i omklädningsrummet (Ålidhem), men nu är det bara att planen är liten. Vi har lärt oss att ta in grejerna.

Jag återkommer ikväll med resultat och kanske en Youtubevideo som visar mina känslor.

/Ludvig 

Inga kommentarer: