torsdag 20 november 2008

Ett småkryps-skrov

Okej jag erkänner att det var fisigt av mig att skriva ett sånt lame inlägg. Men jag gav åtminstone en förklaring till anledningen bakom det korta inlägget. Jag har nu kommit på att man inte behöver ha idéer. Man kan skriva om vad som helst.

Helgen närmar sig. Veckan har gått väldigt fort. Körsbäret på glassen skulle vara om det kunde komma lite mer snö. En sådär 3 dm eller ngt. Ikväll hade jag tänkt baka. Det blir typ nå chokladkakor med nonstop på. Det blir spännande att se om jag lyckas.

Jag har en åsikt i hela den här " Ludvig ska byta telefon för att han inte är nöjd med sin gamla som kom ut för inte ens ett år sen men känner att han måste ha det bästa"- grejjen.
Jag tycker att iPhone är väldigt skön och stilren. Den har även större skärm. När jag pillade på en xperia för ett tag sen kändes det som att knapparna var liite för små. Och så var menyerna och hur man tar sig runt helt ologiska. Jag röstar på iPhone.

Mmhmm..

/Simon

Inga kommentarer: