söndag 16 november 2008

Söndag

16 november, fatta hur fort tiden har gått! Det är bara typ 4 veckor kvar tills skolan slutar , 39 dagar kvar till julafton, 42 dagar kvar till hemavan och 693 dagar kvar till listans start. Tiden bara flyger förbi.


Idag söndag står inte så mycket på schemat, match är det enda vettiga jag gjort och kommer att göra förutom inlägget. Matchen blev dock mycket trevlig och vi vände underläge 2-7 till 9-7 på 15 minuter. Värt en stor applåd! 

Mitt hår är rakt, det är ett glädjeämne. Men blåtiran har blivit värre igen, som du ser på bilden här. Men det bidrar bara till en cool look. På bilden ser jag lite ledsen ut för att det ska få mer effekt.

Till sist vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fått om mitt lockiga hår. Men är det konstigt?

/Ludvig

Inga kommentarer: