onsdag 19 november 2008

Inte okej Simon

Jag tycker vi bör ifrågasätta dagens inlägg av Simon. Jag tycker personligen att inläggen ni kör på måste vara relativt fylliga, och det är inte ditt. Ludvig, fattar inte hur du kan byta din iPhone mot en Xperia, är du helt väck? Jag har en, liksom ALLA pryl- och mobiltidningar, känsla av att Xperia endast är ett försök till att konkurrera med iPhone. Den har vart massor av försenad och jag har hört att den är verkligen skitseg. Nej, där blev jag besviken på dig.

Det är sådana dagar som idag som jag är väldigt stolt över att bo i Stockholm, och ja, nu ska jag fresta er som gillar "större" "städer" (d.v.s. större än Vännäs). Idag har det snöat! Jag och två andra manliga vänner gick ut från skolan runt 16.45 och vad ser vi? Det snöade och var ett ytterst tunt lager på marken! Vi skrek, båda mina kompisar skrek ett ettstruket A men inte ja för jag kommer inte upp så högt. Vi gick till Konsum och köpte totalt 2,5L julmust. Snart ska vi spela gatumusik i Gamla Stan. Dricka kaffe, julmust, lussebullar och sjunga för härligt folk i världens bästa stadsdel. Det måste upplevas, åk hit så får ni se! Och nu kan man åka skridskor i Kungsträdgården! Jag måste nästan ta lite bilder på denna vackra stad så ska ni få se.

Nu konverserar jag med Julia Carlsson på msn om jag ska besöka Vänkan på jullovet eller sportlovet, eller kanske ingenting allt och lyssnar på bra instrumentalisk musik, Helical med John Frusciante närmare bestämt.

/ David

Inga kommentarer: