lördag 1 november 2008

David skriver inte ofta men vackert

Som rubriken lyder, det är bara det jag vill säga!

Jag kollade nyss till bloggen och fann att ett nytt inlägg skrivits, det var Davids om skivor. Blää tänkte, kan han bara skriva om skivor? Jag bläddrade ner och fanns en väldigt vacker dikt. Då fick jag äta mina otalade ord som ännu bara var tankar i mitt huvud. Jag läste hela dikten och fick en nys om de underbara känslor som David förmedlade i sin dikt. Jag må säga att den var vacker.

Bra gjort David. Hurra!

PS. till david: Invänta en kommentar av vår allas "anonyma" DS.

/ Ludvig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska det bli en lång kommentar i anonymitetens anda! Jag har nämligen bläddrat igenom eran blogg från 1 november till 18 augusti (innan dess var det inte möjligt för mitt folkslag, dvs de jätteanonyma, att kommentera har jag för mej)och insett att vi finns i plural. Härmed försäkrar jag att jag inte är varje anonym rackare som hört av sej här! Det skulle ta alldeles för mycket kraft att skriva alla dessa kommentarer. Dessutom är inte klaga min grej till exempel, inte heller att skriva "Tack :O" när Midgårdskolans sångare får sej en omgång (där skulle jag misstänkt amanda om det nu var så att hon läste bloggar).
De enda anonyma kommentarerna jag har fält är de när man på något sätt kunnat koppla till mej, exempelvis kan underteckningen vara bullen eller julle eller texten väldigt karaktäristisk (som fallet för övrigt var gällande jeans och dans).
En liten vägvisning bara till nästa gång ni misstänker att jag står för en anonym kommentar.

Adjö.

PS. det här var en karaktäristisk text. DS.

Ludvig med flera sa...

Och en anonym kommentar